sobota, 14 stycznia 2012

Informacje o wieku na IMVU WIEK: 'NA'

Informacja dla każdego chcecie mieć wiek niewidoczyny czyli:'NA' ?  ok to już wam pokazuje ze zdjęciami nie ? ;D hehehehhe
1.Wchodzimy w menu główne:














2.wchodzimy w : 'MOJE KONTO' ....
3.weszłeś na strone : IMVU ustawienia...pyk zjeżdzamy w dół....i mamy takie tabele i prosze tam jest Panel o mnie przestawiamy na 'Tylkoja' (lub jak chcecie ale żeby wszyscy tego nie widzieli...) i cieszymy się wiek: 'NA ' ;)

I CIESZYMY SIĘ ROZSYŁAJCIE 'LINKI'
i Nie dziękujcię mi!!!!!!!!! ♥ :**

środa, 11 stycznia 2012

                                                                   Witam xD
I żegnam ./xD

Przyjaźń :)

O msp !!!! ♥


LCD Text Generator at TextSpace.net                                                                                  Hello!!!!!




Jetsem Oliwia Nazywana Ośkąą...;D Mam Postać na MSP i właśnie chce o niej opowiedzieć...!


Oto jest zdj.Ale taki ala Vampir!!! 
Kristen...;D
TO zdj z Sylwestra..!

Brr zimno...!!!!  'Załóż córciu Czapkę ' heheheh
A to moja BFF ona zawsze zawsze mi pomoże a ja jej ;D
a potem pojawiła się ona i Razem nie  jesteśmy N.P CZYLI NAJLEPSZE PRZYJACIÓŁKI!!!! :(

taki los :( potem on się pojawił ...Donny (ta co ma okulary) CHłopak a Abigail(Ta  z buziaczkiem)


                   TERAZ O DODATKACH NA MSP!!

Oho to te dodatki na msp Np:



Darmowy VIP i tak dalej ! apo zatym Teraz jest new rozdział...!
                      Naj modniejsze moviestar na MSP

AnanaseQ ! 20 LVL


Krwawa208
19 lvl -

SASUKE1245:


 
Cześć...xD
to zowu ja...
Wiecie...
Myśle że..Na MSP...Najbardziej najgorsze filmy robie ja...;(
Ale czemu tak wszyscy sądzą..?
Nw...
A JA MAM ICH W NOSIE..!!!!!!
DOBRA..
Moja Abi...;*
Niewiem czemu ale się zaprzyjaźniłyśmy na poprostu na chacie..
Heheh'!! :P
Ale ok macie zdj..
Ja brzydka ona przepiękna ;  ))


Najgorsze jest to no mówiłam no że mam najgorsze filmy..!!!
OMG..:x
nawet dupska mojim znajomym się ruszyć i zobaczećć >.<
Nie ważne o kim mówie :X
HAHAHHA ! :D
Nic tylko dom,szkoła,dom!  ;p
Pff..>_< Nie oj njee....
Ja się jej w przyszłości pozbędę -,-
HAHHA ! ;D
lolfacee..:p
...
Nie mam cr na fryzurke chce taką jak ona ale...
hmmm..
Mam pomysł!!!!!!!!!!!!!!
Zrobie 20 kont i będę oglądać! :D

Okeyy więc mam troszke niespodzianek na dziś  kochani ..
tzn..Może jedna bo jak ktoś wejdzie..
AAAA!!! 
Prawie się już wygadałam..:X 
Trzymać jęzor za ząbami xdd
ok moge już ..
MACIE :D Macie
C.D.N
I właśnie....Njeee ta więc nie wchodzić..
Ta...: 

Get your own Chat Box! Go Large!
Juź nic...
XDDD
o sobie...
Jestem Oliwia..
TYLEE..
                                             Cześć to znowu ja..
Chce wam opowiedzieć o mojim losie na msp...;/// 
Kiedyś żyła abi ta co obrazek ugóry jest...ODeszła..
Jak mogła..;//  
......

A teraz wygłupy ..!!! 
  
xddd...Wiecie może nie jest taki blog fajny...Ale macie chat nje ? :3  

No to teraz życie na wariata mam życie na wariata przyznaje się..Ale jestem wyjątkową osobą chociaż tak moje przyjaciółki tak sądzą a wiecie udowodniłam to i miałam racje ...Niesety..
No wieć tak drodzy blogowicze mspowicze .XDD Zaczynamy nie pierdolić się z znajomymi nie którzy mówią  że czytanie mojego bloga jest tak przyjemnie i chcą więcę a wiecie będzie ^^ ..Dajcie mi czasu bo jestem też leniwa..XD ...


Moja fota : 












Troche rozmazane bo mój aparat jest do dupy ;/ 
Ale to kisz z tym jestem jakby troche dziś wkurzona ale macie dazna kunduroo ♥  
Kocham pioseneczke ☻          Nudzi mi się kto popisze na gg ? No to piszcie do mnie na msp Kristen...;D 



 ..Poza tym dawno nie byłam na msp bo mój laptop spalił się ; / I wiecie .. Siedze na gradzie .. -,- Jak wchodze na msp zacina mi wszystko .. , Ale moja Kristen...;D się zmieniła .
Sooryy .. Ale teraz wam nie pokaże foty. 

Bo jak właśnie pisałam (góra) .. Został wysłany do Koreji.. Korejańczyków *^* ..


Hahahah !!!!!!!!!!!!!!!!!! Nadal istenieje konto Kristen...;D ZAPRASZAĆ !!!!!! Gdzieś w Styczniu odbiore zapro ;;))